Hi.
I have some trouble with videos background.
When I open the cosome (F12) I see these messages: here
emotivenow-dev.com/development3/index.php/mobilization
I thik huyentt has my creditential to check
thx you for your help
[div.uk-width-1-1, section#tm-top-a.tm-top-a.uk-grid, div.uk-container.uk-container-center, body.tm-isblog, html.js.no-flexbox.canvas.canvastext.webgl.no-touch.geolocation.postmessage.websqldatabase.indexeddb…, prevObject: e.fn.init[6], context: document]
mobilization:299 div#jux-bgvideo.uk-width-1-1
jquery.min.js:4
GET
gdata.youtube.com/feeds/api/videos/ForFoMqqDx0?v=2&alt=jsonc
410 (OK)m.ajaxTransport.send @ jquery.min.js:4m.extend.ajax @ jquery.min.js:4m.each.m.(anonymous function) @ jquery.min.js:4m.extend.getJSON @ jquery.min.js:4jQuery.mbYTPlayer.getDataFromFeed @ jquery.mb.YTPlayer.js:535(anonymous function) @ jquery.mb.YTPlayer.js:303m.event.dispatch @ jquery.min.js:3m.event.add.r.handle @ jquery.min.js:3m.event.trigger @ jquery.min.js:3e.event.trigger @ jquery-migrate.min.js:2(anonymous function) @ jquery.min.js:3m.extend.each @ jquery.min.js:2m.fn.m.each @ jquery.min.js:2m.fn.extend.trigger @ jquery.min.js:3onYouTubePlayerAPIReady @ jquery.mb.YTPlayer.js:29(anonymous function) @ www-widgetapi.js:35(anonymous function) @ www-widgetapi.js:35
www-embed-player-new.js:152
GET chrome-extension://boadgeojelhgndaghljhdicfkmllpafd/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152gj @ www-embed-player-new.js:152lj @ www-embed-player-new.js:153jl @ www-embed-player-new.js:206vo @ www-embed-player-new.js:302Gq @ www-embed-player-new.js:341(anonymous function) @ ForFoMqqDx0?autoplay=0&modestbranding=1&controls=0&showinfo=0&rel=0&enablejsapi=1&version=3&playera…:10
GET chrome-extension://dliochdbjfkdbacpmhlcpmleaejidimm/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152(anonymous function) @ www-embed-player-new.js:152c.onerror @ www-embed-player-new.js:152
GET chrome-extension://hfaagokkkhdbgiakmmlclaapfelnkoah/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152(anonymous function) @ www-embed-player-new.js:152c.onerror @ www-embed-player-new.js:152
GET chrome-extension://fmfcbgogabcbclcofgocippekhfcmgfj/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152(anonymous function) @ www-embed-player-new.js:152c.onerror @ www-embed-player-new.js:152
GET chrome-extension://enhhojjnijigcajfphajepfemndkmdlo/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152(anonymous function) @ www-embed-player-new.js:152c.onerror @ www-embed-player-new.js:152
GET chrome-extension://eojlgccfgnjlphjnlopmadngcgmmdgpk/cast_sender.js net::ERR_FAILEDij @ www-embed-player-new.js:152hj @ www-embed-player-new.js:152(anonymous function) @ www-embed-player-new.js:152c.onerror @ www-embed-player-new.js:152